Date de identificare:

FÜLÖP I.M. LEVENTE PFA

CUI: 43154097, NR.INREG.REG.COM.: F26-923-2020

SEDIUL SOCIAL: RO-547217 DUMBRĂVIOARA, NR.457C

TEL: 004 0740 122980 E-MAIL: office@otolab.ro

POLITICA GENERALA

privind

PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viața privată reprezintă o prioritate pentru noi.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele Dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE("GDPR").

Datele personale înseamna orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă. Persoana fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, prenume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.


CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

Dacă sunteți       client sau      potențial client

Categoriile de date pe care le colecăm sunt următoarele:

a) numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa.

b) datele contului Dvs (cod IBAN total sau parțial, cod tranzacție, banca plătitorului, etc) și/sau a cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării și codul de securitate);

c) informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele Dvs. de marketing;

d) ora și data accesării site-ului internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul societății;

e) recenzii și opinii referitoare la serviciile prestate de către societatea noastră;

f) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați sau orice alte informații publice care vă privesc.

De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrările în sediul firmei), precum și datele Dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere, cardurile de acces, trafic de date și/sau alte tehnologii).

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, vom fi în imposibilitate de a vă oferi anumite servicii.

Dacă sunteți potențial angajat

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de Dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.

Dacă sunteți vizitator în cadrul societății noastre

Colectăm numele și prenumele Dvs, precum și informații privind scopul vizitei.

De asemenea, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice.

Dacă sunteți utili-zator al site-ului nostru:

www.otolab.ro

Simpla accesare a site-ului nostru nu va conduce la colectarea datelor Dvs. personale, însă colectăm ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.

Dacă sunteți reprezentant sau persoana de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Colectam numele, prenumele, funcția precum și orice alte date furnizate de Dvs. sau de societatea pe care o reprezentați.

Dacă sunteți   angajat

Vă rugăm să citiți Politica de Confidențialitate Aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.

Date sensibile

Termenul „date sensibile“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea.

În desfășurarea activității noastre, colectăm astfel de date sensibile, în special cele privind starea Dvs. de sănătate fizică, nevoile Dvs. zilnice și alte informații care ne sunt necesare pentru a oferi servicii mai bune și a răspunde cerințelor Dvs. speciale.

Scopul prelucrării acestor date sensibile este să ne asigurăm că admiterea în unitate se face doar dacă nevoile de servicii de îngrijire nu depășesc competențele noastre, iar desfășurarea proceselor de îngrijire este în acord cu starea de sănătate, respectiv cu gradul de dependență al Beneficiarilor serviciilor noastre.

ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Dacă sunteți       client sau      potențial client

a) Prezentarea unei oferte de servicii:

Scop: prelucrăm datele Dvs personale pentru a vă putea face o oferta de preț și servicii, potrivit cerințelor Dvs.

Temei juridic: art. 6 alin 1lit. a din Regulamentul General privind Protecția Datelor.

b) Executarea unui contract:

Scop: prelucrăm datele Dvs personale pentru încheierea și executarea unui contract.

Temei juridic: art. 6 alin 2 din Regulamentul General privind Protecția Datelor.

c) Feedback:

Scop: prelucrăm datele Dvs. personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în legătură cu serviciile oferite de societatea noastră.

Temei juridic: art.6 alin1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, având în vedere interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite și conforme cu standardele clienților noștri.

d) Marketing:

Scop: prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem ca ar putea fie de interes pentru Dvs.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, sens în care ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru Dvs.

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul Dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nici o comunicare de marketing din partea noastră.

Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul societății noastre, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți cum sunt evenimentele noastre sau cum se desfășoară activitatea noastră. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul Dvs. la viața privată, avem grijă ca fotografiile să nu evidențieze anumite persoane și vom face tot posibilul ca Dvs. să fiți informat despre faptul că vor fi făcute fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile Dumneavoastră”).

e) Alte comunicări: prin e-mail, mesaje pe rețele de socializare, poșta, telefon sau SMS.

Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: pentru a vă informa cu privire la ofertele și promoțiile noastre, pentru a răspunde cererilor Dvs., pentru a vă informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele învederate de Dvs, etc.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, dat fiind interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.

f) Analiză, îmbunătățire și cercetare:

Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea Dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, sens în care ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor Dvs. și ale societății noastre.

Dacă sunteți vizitator în cadrul societății noastre

Scop: prelucram datele Dvs. personale pentru a asigura protecția persoanelor și a bunurilor din cadrul societății noastre.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, dat fiind interesul nostru legitim de a asigura atât protecția persoanelor, cât și protecția bunurilor clienților/societății/personalului din cadrul societății.

Dacă sunteți utilizator al          site-ului nostru:

www.otolab.ro

Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, sens în care ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția Dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.b din Regulamentul General privind Protecția Datelor, pentru executarea unui contract.

Dacă sunteți potențial angajat

Scop: evaluarea aplicației Dvs. de angajare.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.b din Regulamentul General privind Protecția Datelor, pentru încheierea unui contract.

Dacă sunteți   angajat

Vă rugăm să vedeți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.

Pentru toate categoriile de persoane                 de mai sus

Putem procesa datele Dvs. în contextul următoarelor activități:

a) Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni:

Scop: prelucrăm datele Dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus.

Temei juridic: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, dat fiind interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor Dvs.

Cu toate acestea, vă asigurăm că aceasta eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prezenta politică și prin implementarea unor măsuri care să asigure confidențialitatea datelor Dvs.

b) Securitate:

Scop: prelucrăm datele personale pentru securitatea bunurilor și integritatea fizică a persoanelor.

Temei: art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul General privind Protecția Datelor, ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor Dvs. și ale societății, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul acesteia.

c) Motive juridice:

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucram informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.

Temei : motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații.

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

Pentru a vă oferi servicii de înalta calitate, este posibil sa transmitem informațiile Dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele Dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale, etc).

b) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte.

c) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizăm promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem transmite datele Dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.

d) Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (îi) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public, (IV) pentru protejarea sănătății rezidenților în situații de urgență.

Confidențialitatea datelor Dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?

Pentru a va oferi servicii de înalta calitate, este posibil sa colectăm informații despre Dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Parteneri de afaceri: cum ar fi societățile care prestează servicii medicale, medici curanți.

b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizăm promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem colecta datele Dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț.

În orice caz, vă asigurăm că datele Dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la Dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”).

În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima dată, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele Dvs. personale.

TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?

NU transferam datele Dvs. în afara Uniunii Europene sau Spațiului Economic European.

FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale și să le comunicați modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în aceasta politică de confidențialitate.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Datele Dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioada mai lunga de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor Dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile Dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectivă serioasă de angajare în viitor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoană vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:

a) Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (îi) o copie a datelor Dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);

b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor Dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre Dvs.(art. 16 din GDPR);

c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (îi) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realizează  pe baza de consimțământ și v-ați retras consimțământul, ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre Dvs. (art. 17 din GDPR);

d) Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor Dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);

e) Dreptul la portabilitatea datelor: puteți să ne solicitați să vă trimitem datele Dvs. personale unei terțe părți sau direct către Dvs. (art. 20 din GDPR);

f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele Dvs. (art. 21 din GDPR);

În cazul în care folosim datele Dvs. personale pe baza consimțământului Dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În aceasta situație, datele Dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. În orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Tratăm securitatea Dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.

Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe parți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.

Folosirea serviciilor de internet oferite de societatea noastră cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor Dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale, dl Fulop Levente,  trimițând un e-mail la următoarea adresa: office@otolab.ro, iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.

De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care o trimiteți la adresa  RO-547217 Dumbrăvioara, NR.457C, jud.Mureș. Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți suna la telefon: 004 0740 122980.

În măsură în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, RO-010336 B-dul Magheru, nr.28-30, Sector 1, București, www.dataprotection.ro .

           MODIFICĂRI ALE POLITICII

Aceasta politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților Dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor Dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe aceasta prelucrare.

Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici.